FESTOOL SERVICE
Kromě dokonalého nářadí vám FESTOOL nabízí také služby s vynikající kvalitou, které představují přímý, praktický a kompletní servis pro vás a vaše nářadí. Po celou dobu životnosti nářadí je tento výrobce spolehlivým partnerem na vaší straně, takže se na jeho služby můžete spolehnout v každé situaci. Festool Service nabízí kompletní balíček služeb pro uživatele produktů Festool, ve kterém najdete záruku all-inclusive, osobní zákaznický účet, kompletní opravu nářadí nebo hotline pro poradenství, podporu nebo opravy.
Vrácení peněz do 14 dní
- Kupte si u nás nářadí Festool.
- Pokud nebudete s nářadím při běžné práci spokojení, vraťte ho v naší prodejně do 14 dní od nákupu.
- Nářadí můžete vrátit bez ohledu na to, zda jste spotřebitel, nebo podnikatel, a nezávisle na tom, zda jste ho zakoupili online, nebo v kamenné prodejně.
- Bude vám vrácena kupní cena.
Pro registrované stroje 4, 5 a 6 let staré Festool zastropoval cenu opravy na maximálně 1 900 Kč bez DPH v servisu u výrobce v České Lípě, bez ohledu na skutečné náklady. Bude-li cena nižší, platíte skutečnost. Ale nikdy nezaplatíte více než 1 900 Kč!
Co musí váš stroj splnit?
Stroj musí být registrován v záruce all-inclusive, stáří stroje musí být 4, 5 nebo 6 let a oprava musí být provedena v servisu u výrobce v České Lípě.
Jak mohu stroj poslat do opravy?
Objednejte si online opravu přímo ve vašem telefonu nebo na počítači prostřednictvím účtu MyFestool. V účtu vidíte všechny své zaregistrované stroje, vyberte ten správný a rovnou objednejte opravu. Další možností je zanést stroj k nám do prodejny a my se o vše postaráme.
Jaká je cena dopravy?
V případě opravy za 1 900 Kč bez DPH neplatíte žádné náklady navíc. Pokud je cena opravy nižší, účtuje vám Festool navíc poplatek za dopravné a manipulaci 130 Kč bez DPH.
Profitujte z komplexních servisních služeb, které jsou součástí záruky all-inclusive. Po online registraci nového nářadí Festool do 30 dnů od nákupu funguje v plném rozsahu první tři roky. Vy se tak můžete soustředit pouze na to co je pro vás podstatné.
Jak můžete využívat tuto službu?
- Registrujte nové nářadí do 30 dnů od nákupu pro záruku all-inclusive.
- V případě uplatnění záruky odevzdejte nářadí do opravy.
S on-line objednávkou opravy jde vše rychle a jednoduše.
Můžete kontaktovat Festool také i telefonem nebo e-mailem:
Telefon: 481 645 436
E-mail: customerservice-cz@festool.com
Jak můžete využívat tuto službu?
- Registrujte nové nářadí do 30 dnů od nákupu pro záruku all-inclusive.
- Případnou krádež neprodleně ohlaste na policii.
- V naší prodejně předložte ohlášení krádeže a záruční certifikát.
- Při spoluúčasti 3.200 CZK netto (bez DPH)* obdržíte nové nářadí Festool.
Jak přesně postup funguje?
V případě krádeže jednou dostanete nové nářadí jako náhradu za odcizené zboží. Hradíte pouze spoluúčast ve výši 3.200 CZK netto (bez DPH). Žádné další náklady vám nevznikají. Tuto službu poskytuje Festool na veškeré nářadí registrované pro záruku all-inclusive po dobu tří let od data na originálním nákupním dokladu. Na vyměněné nářadí se již ochrana proti krádeži nevztahuje.
Pro uplatnění této služby je třeba krádež neprodleně ohlásit příslušnému policejnímu orgánu. Ohlášení společně se záručním certifikátem je třeba předložit na naší prodejně do pěti dnů od krádeže. My následně předložíme společnosti Festool doklady ke kontrole.
Po provedení kontroly vás Festool informuje o příslušném stavu a po obdržení jejich souhlasu si můžete nové nářadí vyzvednout v naší prodejně proti úhradě výše uvedené spoluúčasti.
* Pro výrobky z kategorie Power Station platí spoluúčast 25.900 CZK netto (bez DPH).
Jak můžete využívat tuto službu?
- Registrujte nové nářadí do 30 dnů od nákupu pro záruku all-inclusive.
- V případě závady odevzdejte nářadí do opravy.
- Opravu požadujte nejlépe přímo u Festool. S on-line objednávkou opravy jde vše rychle a jednoduše. Můžete kontaktovat Festool i telefonem nebo e-mailem:
Telefon: 481 645 436
E-mail: customerservice-cz@festool.com
- Objednávky opravy přebíráme i my, jakožto specializovaný prodejce Festool. Upozorňujeme pouze, že se celková doba zpracování objednávky může prodloužit z důvodu dodatečných dopravních a komunikačních cest.
- Není-li požadovaný náhradní díl k dispozici, obdržíte jako náhradu srovnatelné nové nářadí z aktuální nabídky bez zaúčtování.
Díky osobnímu uživatelskému účtu máte kdykoli k dispozici individuální informace a přímý kontakt na Festool. Na MyFestool najdete pohromadě důležité informace, jako přehledy nářadí a záruky, objednávky oprav a mnohé další. Všechno proto, abyste mohli kdykoli využívat maximum služeb.
Neustálý přehled o veškerém nářadí
Ať už v dílně, na stavbě, nebo doma: Spravujte své nářadí a příslušenství dvacet čtyři hodin denně. V případě firmy mohou i vaši pracovníci získat kdykoli přístup k funkcím v MyFestool.
Jak dospět rychleji k cíli
Hledáte příslušenství, náhradní díl nebo návod k obsluze pro některý z vašich výrobků? Nebo si chcete objednat opravu? V MyFestool můžete dosáhnout svého cíle rychleji a jednodušeji.
Exkluzivní obsahy
Členové MyFestool pravidelně profitují z exkluzivních nabídek, výherních soutěží a akcí. Nejlépe uděláte, když se hned zaregistrujete a nenecháte si ujít už žádnou akci!
To vám nabízí osobní účet MyFestool
- Jednoduchá a rychlá registrace nově zakoupeného nářadí pro záruku all-inclusive a načítání záručních listů
- Ať už se jedná o stávající, nebo nové nářadí či příslušenství – všechny své výrobky si můžete zaznamenat a spravovat v přehledu nářadí MyToolbox
- Přímý přístup k vhodnému příslušenství, náhradním dílům nebo dokumentům, jako je návod k obsluze
- Zadání, zpracování a sledování oprav
- Uložte si nové výrobky Festool do svého osobního seznamu a porovnávejte je
- Jako firemní zákazník můžete svým pracovníkům udělit přístup k firemnímu účtu MyFestool
- Exkluzivní nabídky a obsahy, například výherní soutěže nebo registrace na místní akce
Nářadí se vám bleskurychle a jako nové dostane zpět do rukou po generální opravě a s šestiměsíční zárukou na vyměněné náhradní díly. Festool provede nejen opravu, nýbrž i údržbu, kontrolu a seřízení. Profesionálové z jejich opravárenského servisu se o vaše nářadí postarají díky komplexnímu know-how svědomitě a rychle. V rámci záruky all-inclusive navíc v prvních třech letech zdarma.
Jednoduše a rychle
Opravu můžete objednávat 24 hodin denně on-line prostřednictvím svého účtu MyFestool. Nářadí necháme zdarma vyzvednout a po opravě opět zdarma dodat zpět. V servisu Festool provedeme opravu standardně do 48 hodin.
Největší know-how
Festool má vlastní kompetentní servisní techniky, kteří provedou opravu vysoce profesionálně a přesně. Díky specializovanému dílenskému vybavení zajišťují prvotřídní kvalitu oprav. Používají samozřejmě pouze originální náhradní díly, které jsou okamžitě k dispozici.
Více než oprava
Nářadí je důkladně prověřeno a zkontrolováno a opouští dílnu v bezvadném celkovém stavu. V rámci opravy Festool vždy navíc provádí kontrolu elektrické bezpečnosti a potvrzuje ji certifikátem.
Objednání opravy
Opravu on-line objednáte nejlépe prostřednictvím osobního účtu MyFestool. Využijte přitom výhod bezplatné dopravní služby, rychlého provedení opravy a pravidelných stavových hlášení, která vás informují o postupu opravy.
Opravu můžete také objednat telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu:
Telefon: 481 645 167
E-mail: customerservice-cz@festool.com
Objednávky opravy přebíráme i my v naší prodejně. Upozorňujeme pouze, že se celková doba zpracování objednávky může prodloužit z důvodu dodatečných dopravních a komunikačních cest.
Vyřízení opravy
Jakmile se vaše nářadí dostane do Festool servisu, zkontrolují, zda se jedná o záruční případ. Je-li vaše nářadí registrováno pro Záruku all-inclusive a běží záruční lhůta, využíváte možnosti bezplatné kompletní opravy. Oprava je potom pro vás zcela zdarma ‒ Festool přebírá rovněž náklady na díly a dopravu. Není-li vaše nářadí v záruční lhůtě, obdržíte po analýze závad předběžný rozpočet nákladů. Pro zkrácení celkové doby trvání opravy uveďte prosím hranici nákladů. Pokud náklady na opravu nepřekročí tuto hranici, Festool vám opraví nářadí okamžitě.
Náhradní díly
Veškeré nářadí Festool musí být z důvodů kvality a bezpečnosti opravováno výhradně v autorizovaných dílnách. Zákon předepisuje že, podle ČSN 33 1600 ed., 2 u ručního elektrického nářadí musí být po opravě vždy provedena revize. Revizi smí provádět jen revizní technik. V mnoha případech je navíc pro řádnou opravu nutné speciální nářadí. Upozorňujeme, že v případě pokusu o neautorizovanou opravu zanikají veškeré nároky na záruku a odpovědnost.
Abyste našli pro své nářadí správný náhradní díl, potřebujete přesný typ nářadí a číslo dílu (T-Nr.). Tyto údaje jsou uvedeny na štítku přímo na zařízení a v záručních dokladech. Náhradní díly můžete objednat u svého prodejce.
Přímé spojení s firmou Festool je vždy nejlepší volba, jak rychle a jednoduše získat odpovědi na otázky. Ať se jedná o poradenství, podporu, nebo opravu.
Máte dotazy k používání?
Region Čechy: Michal Hodek
telefon: +420 606 060 325
Region Morava: Jaroslav Kouřil
telefon: +420 725 997 738
Dotazy ke kompletní opravě?
Telefon: +420 481 645 167
E-mail: customerservice-cz@festool.com
Dotazy na záruku all-inclusive?
Telefon: +420 481 645 167
E-mail: customerservice-cz@festool.com